donderdag 24 september 2015

22 september 2015

Goedemorgen.
Misschien geen blote enkels meer, maar wel blote mouwen.
Ik zie al echt heel veel mensen met dikke truien lopen. Hoe moet dat dan van de winter?

Uitruimen.

Uithuis.

Mag de zon aan?

Dank!

Ik heb er heel vaak geen zin in, maar je knapt toch echt op van een half uurtje flink doorlopen.

Ik ga lekker in de serre zitten met laptop en de zon aan.

Zon uit, regen aan.

Even mijn nieuwe broek naar de kleermaker brengen.

Ik zoek een nieuwe bril uit voor Zaagmans.
Grapje.
Ik wil mijn bril graag wat strakker en Zaagmans zou het fijn vinden als hij door zijn nieuwe bril kan kijken, zonder dat hij als een dronkenman door het leven moet.

Tijd om naar huis te gaan.

Hoi Meneer T!

Ik maak soep.

Shreksoep.

Zaagmans heeft er zin in.

Dochter vindt het vooral een lastig soepje.

En nu dan?

Nou, welke dag is het vandaag?

Boodschappendag.

Waar wij beiden altijd een bloedhekel aan hebben.
Maar het is weer gelukt.

Op naar huis.

Waar wij echt de hele avond bezig zijn om de rekeningen van de dierenarts te declareren.
Men, het lijkt wel of ze het iedere keer moeilijker maken zodat ze hopen dat je afhaakt.
Klopt wel een beetje, want deze rekeningen liggen er al vanaf het voorjaar.

Zij vindt ons gevloek wel grappig.
Ga naar bed kind!

Truste!
Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten