woensdag 23 september 2015

21 september 2015

Goedemorgen.
Het is veel te vroeg voor mij om al wakker te zijn.

Niks mee te maken, we moeten toch echt de deur uit.

Gelukkig niet voor heel lang.

Ik doe energie op met dit.

Wasje draaien.

En ik zet mijn laptop in de serre.
Goed genieten van de zon nu het nog kan.

Mijn oorbel van ANNA + NINA is binnen.

Heel blij mee.

Eenvoudig en klein, precies zoals ik het in mijn hoofd had.

Kijk mij eens zitten.

Genoeg gezeten, tijd om te fietsen.

Even een boodschap halen.

En snel weer terug want Dochter is ook thuis.

Er ligt iemand opgebaard op de tafel.

Ik voorzie hem van nieuwe energie.

Daar is Zaagmans natuurlijk heel blij mee.

Dochter schuift wat later aan want zij moest nog een dutje doen.

Kom...

 Gaan we Penoza kijken.

Eigenlijk veel te spannend voor mij.

Ik pers er nog een plog uit en vind dat ik er zelf ook best spannend uit zie.

En dan is het alweer tijd om te slapen.

Truste!
Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten