dinsdag 22 september 2015

20 september 2015

Goedemorgen.
Wat gaan we vandaag doen?

Ik ga op pad met Sweaterman.

Sweaterman heeft een nieuwe auto.

En hij is er blij mee! Kijk hem shinen!

Wat gaan we dan eigenlijk doen?

Geen idee, we hebben niet echt een plan.
We kletsen wat bij, rijden een rondje in zijn nieuwe auto en stoppen hier om te gaan wandelen.

 Sweaterman gaat alvast voorop.

 En ik hobbel er keurig achteraan.

Paleis Het Loo is het vandaag geworden.

Een perfect huisje voor Sweaterman. Zo kan hij geen troep maken en hoeft hij ook amper wat op te ruimen. Ik zeg; oppakken en meenemen.

Neem ik deze wel mee.

Of deze, leuk voor in de tuin. Kan Dochter best in wonen.

Even de zon vastleggen nu het nog kan.

Het is alweer tijd om naar huis te gaan.

We halen Zaagmans en Dochter op.

Wat gaan we doen dan?

U heeft het vast al geraden.

Pizza in Amsterdam.

En wij wachten netjes in de auto.

En met wij bedoel ik ook dat meisje achter het beeldscherm van haar telefoon.

Hier hebben ze schijnbaar nog het ziekenfonds.

Laten we gaan!

Ik heb er natuurlijk eentje met heel veel groente.

Kijk nou zo mooi!
Waarschijnlijk is dit wel één van de laatste keren dit jaar. Meestal zijn we hier alleen te vinden in het voorjaar en de zomer.

Nou, op naar huis. Maar wel met dit toffe liedje aan. Mijn nieuwe lievelings!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten