vrijdag 4 september 2015

2 september 2015

Goedemorgen.
Ik leef weer. Mijn hersenen zitten weer op hun normale plek. Fijn.

Eerst dit maar eens in de was doen.

Even alles lekker laten luchten.

Klein ontbijtje

En hier moet ook iets gebeuren.

Dat lukt mij natuurlijk, zoals altijd.

Iets met een stofzuiger.

En een schone was.

Zo! En nu dan?

Eten bouwen.

Eet smakelijk!

Dochter en Zaagmans vragen Siri het hemd van het lijf.

Tijd om te gaan. Ik was tenslotte al even niet meer buiten geweest.

We brengen Dochter en haar vriendin naar de manage.

En rijden zelf nog even een rondje.

Tijd om de dames weer op te halen.

Toch jammer als je net thuis komt en je bed in wilt duiken.

Maar och, wat ruikt het altijd weer lekker fris.

Truste!
Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten