maandag 21 september 2015

19 september 2015

Goedemorgen.
We zijn op tijd opgestaan...

Want we gaan weer op avontuur.

En de zon gaat vandaag ook mee.

Vandaag gaan we eens kijken in Leiden. Het begint al goed, vind ik.

En we hebben er zin in. Dat zegt de vinger.

Langs het stadhuis, denk ik.

En over de markt.

Wat een toffe fiets. Kijk die banden dan.

Het is hier best druk, maar dat snap ik wel met zo'n gezellige stad.

Deze is tof!

Ach en deze kerk mag er ook best wezen.

Waarom er dan toch neerzetten?

Ik pas deze toffe schoenen, maar koop ze niet. Ik zal u uitleggen waarom.
Mijn OCD trekt dit heel slecht namelijk. Als ik een rondje door de winkel heb gelopen, zie ik al kreukels in de schoenen. En als de kreukels nou op beide schoenen gelijk zouden zijn.

Midden in het centrum heb je ook van deze mooie rustige straatjes.
Dat is nog eens tof zo midden in het centrum.

Tijd om even stil te zitten en goed om ons heen te kijken.

Genoeg gezien buiten, snel naar binnen om een nieuwe winterjas te passen.

We lopen ook nog even deze winkel binnen, maar dat is geen goed idee. Ik word hier zo hebberig van.

We kopen wat kruiden.

En dit zou wel eens onze toekomstige houtkachel kunnen worden.

Leiden is echt mooi mensen, waarom kwam ik hier niet eerder?

Drie op een rij.

Tijd voor taart.

En dan zie ik deze toffe rugzak van Herschel.

Zeg nou zelf, ik kan hem best hebben.

Langs het stadhuis (denk ik) weer terug.

Ze hebben hier heel enge beesten op het dak.

Tijd om te gaan dus. Maar we komen zeker weer terug, want we hebben nog lang niet alles gezien.

Goh, denk ik, een leuk pakketje voor mij. Ja het is wel voor mij, maar nou niet echt leuk.
Ik mag bloedprikken voor het migraineonderzoek van het LUMC. Dat had ik eerder moeten weten, had ik het vandaag meteen even af kunnen geven bij ze.

Tijd voor een hapje.

En lekker een filmpje op de bank. Als die Chihuahua nou eens van de tafel af wil, kan ik ook nog wat zien.

Zaagmans ziet sowieso heel goed, want hij draagt zijn nieuwe bril.

Heerlijk onder onze nieuwe en warme deken.

Meneer T ligt ook er onder.

Zelfgemaakte popcorn met Himalaya zout en een rosé van echte druiven. Rens Kroes kan hier zo aansluiten.
Nou ja, ander keertje dan, want wij moeten hoognodig naar bed.

Truste!
Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

2 opmerkingen:

  1. Shame on me, maar ben nog nooit in Leiden geweest. Toch maar eens doen! En wat zijn die Herschel rugzakken toch mooi. Mijn zoon is een paar weken geleden op de middelbare school gestart en heeft ook voor zo'n groot model gekozen maar dan in het donkerblauw...wat een ruimte! Gr. Elle

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wij waren er ook niet eerder geweest. Ik vind het echt een heel mooie stad. Ga zeker nog eens terug, want we hebben nog lang niet alles gezien. Een aanrader dus ;-)

      De donkerblauwe versie is inderdaad ook heel erg mooi. Ik ben jaloers op je zoon ;-)

      Verwijderen