zondag 20 september 2015

18 september 2015

Goedemorgen.
Leuk die culotte, alleen onmogelijk om het er normaal uit te laten zien op een foto.

Ontbijt.

Hier moet iets gebeuren.

Gelukt.

Stofzuigen.

En nog een keer.

Afwasmachine.

En dan...een vuilniszak uit de bak zien te trekken die helemaal volgepropt zit.
Ik heb liever dat mijn huisgenoten voortaan zeggen; zeg, verschoon jij even die vuilniszak? Anders moeten wij hem volproppen en zeur je zo weer dat je hem er niet uit krijgt. Want wij gaan dat namelijk niet doen.

Zucht.

En dit ruimt zich ook niet vanzelf op.

Iets met strijken. Is het nou eens klaar met al die huishoudelijke dingen?

Ja, want Dochter is weer thuis.

Samen in de serre zitten <3

Zaagmans is toe aan het weekend.

Hier zit een kussen in dat ik ga gebruiken in de serre. Niet echt teug te zien zo hè.

In die doos zit dus mijn kind.

Koffie in een warm huispak.

Soep uit een bak.

En Meneer T lui op de bank.

Dit moet vast het weekend zijn.

Truste!
Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten