woensdag 16 september 2015

14 september 2015

Goedemorgen.
Sokken en schoenen aan...De herfst is begonnen.

De dag ook, want het bed is opgemaakt.

Ik maak een plog.

En heb de woonkamer al voor u opgeruimd.

Meneer T beeldt hier een bos bloemen uit. Niet dat u denkt dat het normaal is dat er een hond op tafel zit.

Ik brand een geurkaars uit Frankrijk.
Citroen natuurlijk.

Het is er weer voor.

Maakt mij niet uit. Ik hoef de deur niet uit en heb er ook nog een lekker drankje bij.

Dochter is er ook weer.

En de regen is er nog steeds.

Tijd om te eten.

En volgens Dochter eet je je vissticks dus zo.

Maandag, dus boodschappen.

Alles snel in de tas.

En weer naar huis.

Gefopt! Zaagmans wil eerst nog langs Hornbach.

Prima, koop ik meteen een nieuwe mat voor in de serre.

Moeten honden dan elke dag in bad?

Praxis! Hoi, lang geleden zeg. Ik weet alleen niet zo goed of ik hier wel durf te ploggen. En of ik er dan zonder blauwe plekken vanaf kom.

Hoppa! Het eerste tuincentrum dat al met kerst is begonnen. Ik maakte deze foto natuurlijk stiekem en met gevaar voor eigen leven.

Naar huis en lekker slapen.

Truste!
Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

5 opmerkingen:

  1. Haha, ik lees nog niet lang genoeg mee om te weten wat er in de Praxis is gebeurd, maar ik ben geïntrigeerd! Net je vorige paar plogs ook bijgelezen - hoe mooi hebben jullie die serre gemaakt! Volgens mij is mijn meneer heel jaloers op dat project ^_^

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Sarah, Ik zal even de link van Praxis hierbij doen ;-) http://www.dumpert.nl/mediabase/6679298/dae2248d/pizzaprank_in_de_praxis_gaat_fout.html
      Serre is gaaf geworden he! Nog niet helemaal af, maar dat komt dit weekend weer. Zouden jullie ook graag een serre willen dan? Voor bouwtips...mail gerust ;-)

      Verwijderen
  2. Hahaha holy sh*t, heftig! Die had ik nog niet gezien.
    En lief dat jullie bereid zijn de bouwtips te delen! Wij wonen in een huurhuis dus doen daar zo min mogelijk aan helaas. Maar manlief is ook bouwgek en zou dit geweldig vinden! Als we op een dag wel een eigen huis hebben dan kom ik hier nog eens op terug ;D

    BeantwoordenVerwijderen