maandag 14 september 2015

12 september 2015

Goedemorgen.
Het is weer weekend. Heerlijk!

Ik sla het bed open.

En zie dat Zaagmans al begonnen is aan de vloer.

Dan maak ik wel een salade. Ieder zo zijn taak.

Tijd om de vloer in te smeren met beits.

Ik ben er blij mee.

Heel blij.

Tijd om boodschappen te doen.

Ik haal vandaag niet zoveel groente, het is weekend dus tijd voor chips en snoep!

Terug in mijn geheime kussentjeswinkel.

Echt, ik tover ze overal vandaan. Ik kan wel uren rommelen.

Hoh! Wacht eens even, staat de pot scheef?

Ik kan er zo druk mee zijn.

Zo! Dit is hoe het er vandaag uitziet.

Zaagmans zorgt voor een paar stopcontacten.

Ik richt een hoekje in voor Meneer T.

En verheug mij onwijs op het zitten aan dit tafeltje. Ik zie het al helemaal voor me.
Van de winter toch een paar zonnestralen pakken door het glazen dak, terwijl ik een plog maak.

Moet nog wel een beetje meer aangekleed worden, maar dat komt vanzelf wel.

Vind de vloer erg mooi van kleur geworden zo.

Ja hoor. Maak je een hoekje met een mand voor hem, kiest hij weer een kussentje uit. Twee plekjes voor Meneer T dus in de serre.
Ook goed.

Nog een gezellig hoekje.

Dit zijn twee heel tevreden mensen. Wij overwegen ons in te laten huren voor dit soort projecten.

Ik bouw nog even door.

Daar is Zaagmans heel blij mee.

En ik ook.

We moeten naar bed van Meneer T.

En of ik even op wil schieten met het afronden van mijn dag en dus ook de plog.

Tuurlijk.

Truste!
Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

2 opmerkingen:

  1. Ontzettend mooi, en wat een ruimte! Heel herkenbaar huisdieren en kussentjes. Ik had gisteren bij de Kringloop 2 leuke exemplaren gekocht en die heeft onze haarbal ook al tot haar bezit genomen. Groetjes Elle.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja Meneer T heeft in elke ruimte van het huis wel zijn eigen plek. Ach is ook leuk toch?

      Verwijderen