zondag 13 september 2015

11 september 2015

Goedemorgen.
Ik begin mijn dag in de serre.

Deze muur moet nog een laatste keer in de verf.

Jammer dat ik er altijd zo'n zootje van maak.

Gelukt!

Mijn complete outfit komt vandaag weer bij DYANNE vandaan.

Ik haal het bed af en laat alles lekker luchten.

Tijd om hier wat tijd door te brengen.

Er ligt hier weer iemand de zon voor zich alleen te houden.
Aan de kant!

Want ik moet opruimen.

Alweer deze lunch? Ach ja, zo nu en dan is er niets mis met wat herhaling.

Dit is iets minder leuk in de herhaling.

Omdat ik een hekel aan tafeldekken heb, mag zij het doen.
Grapje mensen.

Ik ben al aan het koken.

Smakelijk.

Meneer T denkt dit tafeltje wel even in elkaar te zetten.

Ik doe het wel.

Ik ben er alleen niet zo handig in. Nu heb ik het boekje weer vast geschroefd onder de poot.
Ik ben meer van de afdeling decoratie.

Hoppa! Mede dankzij Zaagmans.

Koffie met pompoen.

Oh ja...

Schone, krakende lakens.

Truste!
Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten