dinsdag 11 augustus 2015

8 augustus 2015


Goedemorgen.

Ik weet het nog steeds niet zo goed met de lippenstift. Ik ga het eens een dag proberen.

Nog even het stadje in.

 Moet nog twee broeken korter laten maken, maar dat is altijd iets dat heel lang blijft liggen.

Nog even langs Kwantum, op zoek naar wat ideeën voor verlichting in onze aankomende serre.

Ze hebben hier ook heel veel kussentjes, maar die neem ik niet mee.

Zaagmans wordt altijd heel blij van Kwantum.

Dit vind ik wel leuk voor in de serre.

Maar ik ben ook heel lief voor Zaagmans, ik ga met hem mee naar Bouwmaat!

Maar niet lopend.

Nee op de kar.

Want ik ben nu een vrouw met lippenstift en die lopen niet door Bouwmaat.

Als u links kijkt, ziet u hout.

Als u rechts kijkt, ook.

Na ook nog drie uur te hebben staan kijken op afdeling schroeven, is het dan eindelijk tijd om te gaan.

We brengen het hout naar huis.

En gaan...

Naar Bataviastad.

Alweer? Ja, vandaag gaat de nieuwe Oililywinkel open.
Not.
Ik heb het verkeerd gelezen, maandag pas.

Dan gaan we wel even bootjes kijken.

Wát?
Snel naar huis.

En dat doen we dan ook.

We halen nog snel een paar boodschappen en dan gaan we weer naar huis.
Waar ik de rest van de avond plog's typ, zodat mijn broertje G weer recente verhaaltjes heeft voor het slapen gaan.

Truste!
Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

4 opmerkingen:

  1. Ben je al gewend aan de lipstick? Het staat je erg leuk.
    Ik ben ook niet zo'n lipstick fan, maar ga binnenkort ook maar eens op zoek naar een mooiere kleur, heb er wel één, maar die kleur heb ik al jaren, tijd voor iets anders :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik weet het nog niet zo goed met de lippenstift ;-) Ben meer van de nagellak. Jij ook he?
      Ik zie vaak bij andere vrouwen van die mooie matte lippenstift en dan ook nog in een donkere kleur.

      Verwijderen
  2. En ik ook! Recente verhaaltjes.....
    Voor het slapen..........
    Dus.....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Natuurlijk! Ik kan jullie toch niet vergeten ;-) Ik loop alleen wel altijd twee dagen achter, maar dat doe ik altijd voor het geval dat er iets tussenkomt, dan heb ik toch elke avond iets klaar staan.

      Verwijderen