zaterdag 8 augustus 2015

3 augustus 2015

Goedemorgen.
Nu al een goede maandag. Zon én koffie.

Ik trek een nieuw jurkje aan.

Eet wat van dit.

Doe wat van dat.

En Meneer T maakt een begin aan het sorteren van de was.

Ik typ en ik typ.

Maar ik krijg nogal zure reactie's terug.
Dat doet mij aan citroenen denken, dus ik bak een cake.
Een citroencake. Op het werk van Zaagmans waren ze daar wel weer aan toe.
En zo maak ik toch nog mensen blij vandaag.
Goede energie.

Ik eet nog wat salade van gisteren.

Deel 1 van de cake.

Deel 2...

Maar ik kan de cake natuurlijk niet weggeven zonder het zelf te hebben goedgekeurd.

Valt niet mee hè!

Nog iets dat niet meevalt.

Boodschappen doen.

Maar daar staat altijd weer Meneer T op ons te wachten.

Zullen we dan nog maar een rondje gaan lopen? Sta niet voor niets er een beetje raar uit te zien met wandelschoenen onder een jurkje.

Wat een uitzicht.

Een babypad op het verkeerde pad.

Zaagmans redt hem wel.

En we wandelen weer verder.

Nou die is snel gegroeid!

Hoppa! 10.000 stappen.

Daar moet Zaagmans een beetje van bijkomen. Dat mag, hij is al een dagje ouder.

Wat een prachtige lucht.
Tijd om te slapen.

Truste!
Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

4 opmerkingen:

  1. Wendy! Waarom een hoekje in het midden van je cake. Mijn OCD speelt op!! En ik vind het ook niets voor jou! Nou ja, je zal er wel een reden voor hebben...😉

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh! Dit ben ik he? Karin...zie altijd pas later dat ik met een ander account reageer. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En ook nog scheef uitgesneden! Ik weet niet wat mij bezielde... De zin in cake nam het over :)

      Verwijderen
  3. Wat staat dat jurkje je super leuk, zelfs met sneakers eronder staat het echt leuk.....en die cake zag er heerlijk uit....vond het juist wel leuk dat je er in het midden een stukje uitgesneden had :-)

    BeantwoordenVerwijderen