zaterdag 1 augustus 2015

25 juli 2015

Goedemorgen.

Jij ook.

We moeten vandaag het huisje alweer uit. Meneer T is bang dat we hem vergeten.

Hebben we alles?

Daag fijn bed, bedankt voor het logeren.

Nou de regen staat aan, we kunnen gaan. Maakt het afscheid toch een stuk makkelijker.
Sweaterman gaat nu naar huis en wij blijven nog een nachtje in Frankrijk slapen. We weten alleen nog niet waar.

Laten we gaan.

We kijken wat rond in Metz.

En Zaagmans mag met zand spelen.

Dit wil je toch hebben?

Weet u wat ik ook wel zou willen hebben?

Een nieuwe tas.

En nog een potje nagellak.

Hebben we er nog een beetje zin in Zaagmans?

Ohh, de beddenafdeling.

Ik wil alles wat op dit bed ligt.

En deze jas, die wil ik ook wel.
Maar ik heb alles keurig in het warenhuis achtergelaten, op een flesje nagellak na.
Ik ben zo braaf.

Het waait een beetje.

Nee dat komt niet uit de camera.

Snel, voor de donkere wolken ons inhalen.

Beetje plassen.

En een zoekplaatje voor deze zaterdag.

Zaagmans wil u heel graag laten zien hoe lastig alle taart tussen zijn beugel in blijft zitten.
Zo heb je wel heel de dag plezier van je taartje. Ik zie geen probleem.

Zaagmans wil graag nog even langs de outlet.
Prima.
Ik ben niet zo moeilijk als het om winkelen gaat.

Kijk eens wat een talent!

We konden niet echt iets vinden, dus we gaan weer door.

Naar dit winkeltje met alleen maar kaarsen, met de meest heerlijke geuren.

Genoeg keus.

Welke gaat het worden?

Drie suikers, ook lekker!
Zou bijna een hap van de kaars nemen.

Op zoek naar een hotel.

Lang leven Booking.com. Binnen tien minuten gevonden en geboekt.

Prima kamer.

En kijk de zon eens mooi onder gaan.

Er moet nog wat geplast worden.

Kom Meneer T, pers het eruit.

En nu lekker slapen.

Truste!
Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

2 opmerkingen:

  1. Wat ziet het er weer leuk uit allemaal. Oh al die kaarsen, wat zal dat moeilijk kiezen zijn.....de laatste foto van Mr T is zo schattig.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ze ruiken ook allemaal zo lekker. Ja Meneer T kan er wat van :)

      Verwijderen