maandag 24 augustus 2015

22 augustus 2015

Goedemorgen.
We zijn alweer vroeg ons bed uit. Vandaag moeten we we allemaal ingewikkelde materialen kopen voor de serre.

Ok, dit heb ik altijd al een keer willen typen.
Gaat u er even voor zitten?
Ik draag vandaag een lippenstift van Catrice met kleurnummer 310, Red My Lips.

Eerst gaan we wat hout halen voor de vloer.

Leker veel keus.

Dat ging nog redelijk snel.

Maar het moet ook nog allemaal de auto uit.
Geen probleem met deze handschoenen.
Ik ga het nog een keer typen; ik draag hier nog steeds lippenstift van Catrice met kleurnummer 310, Red My Lips.
Ok, nu ga ik weer normaal doen.

Maar kijk eens wat een mooie vlinder op mijn handschoen!

Dat draagt echt heel lekker.

Meneer T is ook heel erg blij met het nieuwe kussentje.

En weer onderweg.

Glazen schuifwanden kopen voor de serre.

Zoiets als dit.

Meneer T mag ook meehelpen kiezen.

En hier gaan we naar huis met een aluminium balk van vijf meter.
Heel spannend allemaal.

Balk eraf en weer door.
Naar het buitenland. Op sushidate bij broer G, schoonzus D, B1 en B2.

Meneer T moet plassen. Maar of dit nu gaat helpen?

Pies maar een paar grassprieten om.

Wat ligt daar nou?

Ach, u denkt nu vast, kijk eens zo schattig! En wat fijn dat dit kalfje wél bij de moeder mag blijven en drinken. Bij deze boer wil ik wel melk en kaas kopen.
Fout! U gaat niet door naar de volgende biologische ronde.

Kijk maar. Dit kalfje is met een keizersnede geboren omdat deze koe zo doorgefokt is waardoor zij niet meer via de natuurlijke manier kan bevallen.
En dat alles voor uw stukje vlees.

Neem nog maar een slokje.

Soms zou ik alle dieren mee naar huis willen nemen.

Meneer T wordt ook gespot.

Ieuww! Zag je dat? Hij keek naar mij!
Zullen we gaan?

Ok.

We gaan.

Bij aankomst wisselen we eerst een paar flessen drank uit.

En lachen we het speeksel uit onze mond.

Hier worden serieuze boeken gelezen.

Met B1 is het altijd één groot feest.

Broer G deelt de nieuwste Master Movie.

Wát is dit?

B2 heeft inmiddels zijn boek uit en komt ook nog even een moppie vertellen.
Kijk zijn mama eens trots zijn.

Gast! Wat heb jij nu in je mond?

Hoe komt dat daar?

Hij heeft heel grote witte dingen in zijn mond met ijzer.
Dat is toch niet normaal?

Serieus? Gast, dat is echt niet goed hoor.

Ga jij vanavond weer met hem naar huis?

Tijd voor wat aanvulling op al het verloren speeksel van het afgelopen uur.

Hier ook een beetje.

En om te voorkomen dat Schoonzus D in een zwart gat valt, krijgt zij Meneer T.

Sushi!

Zaagmans heeft er zin in!

Hij eet zelfs de staart op. Dat kan met al dat ijzer in je mond.

Broer G komt met zijn beste fles. Als Hugo op tafel komt, weet je wel op welk niveau we zitten.

Zaagmans vindt een levend stukje sushi. Wát is dit voor een sushi? Uiteraard eet Zaagmans deze versie ook op.

OMG! Wat een dessert! Bonuspunten voor schoonzus D

Mét kaarslicht!

Nou dáág lieve lui, het was weer onwijs gezellig!
Tot snel.

En nu snel naar ons bed.

Truste!
Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

6 opmerkingen:

  1. Wat heb je een prachtige kleur lipstick uitgezocht! Nu wordt de verleiding wel heel groot om morgen niet even bij catrice te kijken hihi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto's met nog leuker commentaar...ik ben de dag met een flinke lach begonnen. Groetjes Elle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk om zo helemaal opgetut planken te gaan halen in een doehetzelfhal : -)))
    Je weet maar nooit wie je daar tegen komt.
    Merel

    BeantwoordenVerwijderen