zaterdag 22 augustus 2015

20 augustus 2015

Goedemorgen.
Er heeft de hele nacht een scan gedraaid...

En kijk eens... Niets gevonden. Ik vind de moederlijke bezorgdheid van KPN echt heel lief, maar het hoeft niet. Ik doe al heel lang zonder.
En nu rap het internet terug!

Ik ben alweer vroeg onderweg.
Naar mijn zus en haar Kleine Camembert. Ik heb hem heel de zomer niet gezien, dus deze tante heeft iets goed te maken.

Omdat het alweer zo lang geleden is, een zoekplaatje.

Tijd om een broodje te halen bij de bakker.

We zouden ook alvast een kip mee kunnen nemen voor vanavond, maar we slaan toch even over.

Kleine Camembert weet de weg.

Wat is dit?

Oh, de bakker is dicht. Zeker iets met vakantietijd of zo?

Gelukkig is de campingwinkel wel open.

Broodjes kopen.

En daarna weer druk met kleuren.

Zus maakt de lunch.

En Kleine Camembert laat zien hoe mooi zijn tekening is geworden.

Ik vertel mijn zus even hoe dit wél hoort te liggen.

Zo dus. Kreeg het bijna aan mijn hart.

Gaan we nu alweer naar de bakker? Nee, naar de speeltuin.

Even wat rekken en strekken, want anders verzuren je spieren. Dat weet iedereen.

1,2,3,

En gaan.

Iets met benzine in de fiets.

Tijd om in de auto te stappen en op vakantie te gaan. Naar de bergen en de sneeuw.

Omdat ik allang blij ben dat het zomer is, blijf ik hier even achter in het zonnetje.

Echt niet. Kleine Camembert komt mij gewoon halen.

In de auto en rap een beetje.

Je kan best sturen met je voeten.

Je moet alleen niet vast komen te zitten in de sneeuw. Ik duw mij een breuk mensen.
Dit is echt allemaal veel te spannend voor mij.

Gelukkig neemt mijn zus het snel over, want ik ben niet zo van de spannende dingen.

Tijd om te tekenen. Kleine Camembert gaat mij tekenen.
Oh en nog iets, het is geen tekening, maar kunst.

Dit ben ik geworden. Maar dat ziet iedereen.

En dit is Pip. Meneer T.

Tijd voor een boekje.

Heus niet, Kleine Camembert wil foto's kijken op mijn telefoon.

Gaan we weer naar huis?

Dáág Kleine Camembert, geniet nog maar even van de laatste vakantiedagen.

En weer naar huis. Maar eerst halen we nog even een frietje.

Wat ziet het er dan eigenlijk smerig uit hè!

Wat is dit nu? Cadeautje van de buren. Omdat we zo goed op hun trampoline hebben gepast, terwijl de tuin werd verbouwd.
Ach, Zaagmans en ik krijgen daar rode wangen van. Zo lief! Maar ook zo niet nodig. Maar toch zo lief!

En er komt ook nog een pakketje! Shoplog van maken?

Rozen in de vaas. Prachtig zijn ze!

Ik ga niet te laat naar bed.

Truste!
Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

4 opmerkingen:

  1. Dat is Raspatat, dat hoort er zo 'smerig' uit te zien... (ik vind het dan ook niet lekker maar mijn Jongste zoon vond het een fantastische uitvinding en de allerlekkerste patat van de heule wereld....)

    Oeps, mijn roosters op mijn fornuis zitten ook 'verkeerd' dan in jouw ogen....... dat is dan zeker een stempel op mijn slechte huisvrouwen CV? ;-)

    Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Raspatat is dan ook het lekkerst ;-)
      Nee jij bent in mijn ogen geen slechte huisvrouw!

      Verwijderen
  2. Tssss en dan moet ik 3 foto's selecteren met een poeptus erop, om te bewijzen dat ik geen robot ben...... (misschien moet ik nog blij wezen dat ik me niet hoef te prikken aan 3 poeptussen om dat te bewijzen?)

    Marjan

    BeantwoordenVerwijderen