zaterdag 8 augustus 2015

2 augustus 2015

Goedemorgen.
Ik begin mijn zondag achter het fornuis.

Ik maak alvast een salade klaar zodat ik het vanavond niet hoef te doen en we niet opeens naar friet gaan grijpen.

Gaat het?

Zijn we er klaar voor?

Eerst Dochter naar de auto brengen.

Hoi Renzo!

Dochter gaat vandaag met Renzo en de paarden een bosrit maken. Veel plezier!

Even een update voor Tuinman O. Doen we het een beetje goed? Ben je al trots op ons?

Blijft gek zo'n kale tuin.

Wandelschoenen aan.

En lopen.
Meneer T heeft het er vandaag zwaar mee.

Waar laat je toch die tong?

Hoi vliegtuig.

Ondertussen kijken we nog even naar mogelijkheden voor onze tuin.

En naar tegels.

Dit moet héél snel weer dichtgemaakt worden!

Meneer T is nogal moe van zijn wandeling.

Ik niet. Ik heb er juist energie van gekregen.

Dus gaan we weer op pad.

Naar Marken.

Weer onze wandelschoenen aan.

Een zonnebril zou ook best handig zijn.

Ik zou niet durven.

Schattige huisjes hebben ze hier.

Volg de vinger.

Ok.

Eerst nog een poesje aaien. Zaagmans en zijn poesjes ook altijd.

En ik altijd met mijn camera.

Heel veel boten hebben ze in Marken.

Ik maak daar foto's van, want daar wordt Zaagmans heel blij van.

Welke kant gaan we op?

Langs deze huisjes.

En deze gans met groene snavel. Nooit eerder gezien.

Nou dáág.

Een zwarte zwaan!

En nog meer huisjes.

Ik probeer ondertussen een foto te maken van de kerk.

Ziet u?

Nee, zo gaat het beter.

Wat ben ik nu weer aan het doen?

Nou?

Iets met bramen en een verkeerde lens. Laat maar.

De Jan Smit boot! Ach, net te laat.

Wij gaan weer een stukje verder.

Prachtig is het hier. Je kan hier ook heel fijn zeilen.

Zaagmans, ga eens van dat hek af!
Wat heeft Zaagmans toch met hekjes?

Pas op!

Houd je balans.

En weer naar de grond.

Zullen we gaan? Ik moet plassen.

Fijn.

En na het plassen moet het vocht natuurlijk wel weer aangevuld worden.

Kom, we gaan naar huis. Dochter komt ook zo.

Het was een fijne dag!

Truste!
Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

1 opmerking: