donderdag 20 augustus 2015

17 augustus 2015

Goedemorgen.
Het is weer maandag!

Beginnen met het opmaken van het bed.

Beschuitjes.

En ondertussen zijn we druk bezig met het ontwerpen van een nieuwe tuin.

Kan ik niet zo goed tegen....Ik had witte gekocht en niet één roze!

Ik ga eens kijken wat er allemaal aan tegels te krijgen is.

Beetje afkijken hoe anderen de wanden hebben gemaakt.

Nog meer tegels.
We zijn er nog niet helemaal uit.
Gelukkig is er genoeg keus, of dat alleen heel handig is...

Tijd voor een rondje fysio.

Yahoo! Ik mag als eerste mijn mes in het potje Nutella steken.

Dochter gaat koken vandaag en dus mag zij kiezen wat we gaan eten.
Het gaat iets worden met heel veel kaas.

Ze heeft er zin in.

Ik mag ook meehelpen, fijn <3

Gelukt en het is heerlijk!

We gaan nog even een rondje buiten de deur doen.
IKEA gaat het vandaag worden.

Uhmm, de nieuwe gids is uit, dat is wel duidelijk. De garage staat echt helemaal vol.
Laat maar.

We gaan nog liever boodschappen doen.

Ga toch eens weg met dat ding!

En weer naar huis.

Kaarsen aan.

Drankje erbij.

Plog maken.

En slapen.

Truste!
Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

2 opmerkingen:

  1. wat is het recept van die macaroni?
    Ik kan niet zien wat de blikjes zijn.
    En heb je ook nog het recept van de soep van 10 juli?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat was saoto soep maar niet heel goed gelukt :) ik zal er nog eens een recept van maken.
      Macaroni 2 blikjes tonijn op water broccoli bakje crème fraiche maar dan de grootste. En geraspte kaas. Als het nog niet smeuïg genoeg is kan je er nog wat mayonaise doorheen doen.

      Verwijderen