dinsdag 18 augustus 2015

16 augustus 2105


Goedemorgen.
We beginnen vandaag maar eens met een filmpje van Meneer T.
Hij zou wel een koek als ontbijt lusten.
Maar Meneer T volgt waarschijnlijk de rest van zijn leven een streng dieet en krijgt alleen nog maar vers vlees.
Neemt niet weg dat het er wel heel grappig uitziet...En ok, ook best een beetje sneu is.
Misschien leer ik ooit nog wel eens koekjes te bakken van vers vlees.

Korte broek nog maar een keer?
Ach ja, ik hoor nog steeds geen R in de maand.

Zaagmans is nog steeds druk met de serre.

En omdat ik dat heel fijn vind, krijgt hij van mij een lekkere lunch.

Dit vind ik gek. De fles bewaren op een nette reukloze plaats....

Ok, geen R in de maand, maar wel koud.

Een fijn huispak aan zo op de zondagmiddag. 
Heel eerlijk, ik ben eigenlijk strontkotsmisselijk. En voor iemand met een spuugfobie, lijkt het alsof de wereld vergaat.

Ik heb standaard verse gember in huis tegen misselijkheid, maar vandaag dus niet.
Hopelijk werkt het met deze droge vorm ook.

Ik probeer mijzelf ondertussen bezig te houden, door plaatjes te zoeken voor een ontwerp van de tuin.

Zaagmans vindt mij maar een rare. U ziet, we passen goed bij elkaar.

Ik doe een Monica Geuze marathon.

Maar het werkt niet. Ik zou deze pillen kunnen nemen tegen de misselijkheid.
Maar ik heb ze nog nooit gebruikt, dus ben ik bang dat ik er juist wel van ga spugen.

Och, ik kan mijzelf zo goed bezighouden.

Ja, nee, tuurlijk, gaan we ook nog even koken.

Nu ik toch zo een beetje de hele dag rond mijn toilet hang, heeft u mijn glitter toiletblokje al gezien?
Kijk hem shinen.

Mijn avondeten. U denkt, waar gaat dit over? Voor mij is het al een hele stap dat ik iets durf te eten vandaag.

Mijn meisje is weer thuis!

Tijd om te slapen.

Als ik dit liedje uit mijn hoofd krijg.

Truste!

4 opmerkingen:

  1. Schattig hondenfilmpje. Ons hondje mag ook geen (mensen)koekjes, want dan moet ze overgeven.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wij hebben bij de dierenarts nu de tussendoortjes gekocht. Misschien heeft jullie dierenarts dat ook?

      Verwijderen
  2. De pillen werken prima hoor! gewoon doen, Margo had er veel baat bij!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Echt? Krijgen kinderen ze ook? Ik schrok zo van de bijsluiter.

      Verwijderen