zondag 16 augustus 2015

14 augustus 2015

Goedemorgen.
Ik ben al vroeg de deur uit vandaag.

Wel met een heerlijk zonnetje.

Ach, zo zoet! Met z'n lievelingsknuffel. Hij is er nog steeds heel erg blij mee Erica.

Kijk maar.

Even dit beschuitje eten.

Bed opmaken.

Mailtjes beantwoorden. En stiekem tussendoor filmpjes op YouTube kijken. Dat hoor ik eigenlijk niet te verklappen hè mensen. Maar ik doe dat dus ook en vaak veel te lang waardoor sommige dingen veel te lang blijven liggen.
Zo, dan weet u dat ook weer.

Ik steek een waxinelichtje aan voor een Yankee tart in de geur citroen. Die is echt zo fijn in de zomer.

Ik verstuur deze ballon.

En blader door de IKEA-gids. Heb alleen niet heel veel, ohja, dat is leuk, zo ga ik het ook doen, momenten.

Scherpe lucht... Felle lucht. Ik ben onderweg om mijn broeken op te halen.

Er zijn nog een hoop mensen op vakantie.

Altijd blij als ik thuiskom.

Ik bouw een maaltijd. Een vrij eenvoudige vandaag.

Gevulde paprika met tonijn en met wat dipsausjes.

En dat is niet voor Meneer T.

Mijn kleurspoeling is binnen.

Maar daar heb ik vanavond geen tijd voor, want we gaan Dochter naar Tintin brengen.

Op zoek naar Tintin.

Meneer T is ook mee vanavond.

Daar komt ze aan.

Netjes wachten bij het hek.

Tijd voor beweging Tintin.

Maar eerst nog even poetsen.

Ok, Meneer T is altijd gek op alle paarden, maar nu schrok hij zich toch een ongeluk!
Een heel groot paard wilde een hapje uit zijn gezicht nemen. Dat is niet om te lachen. Zo groot is zijn gezicht niet.

Er heeft iemand jeuk.

Jammer dat het dan altijd weer stopt als ik net begin te filmen. Dit filmpje heet dan ook geen jeuk, maar kijk een paard in z'n bips.
Graag gedaan.

Tintin heeft ook jeuk en flikt hetzelfde geintje Stoppen als ik begin te filmen.

Gelukkig hebben we de foto nog.

Nog even borstelen.

Wat anti vliegenspray.

En mooi is ze weer.

Op naar buiten.

1,2,3,

Uhh, nee toch niet.

Nu dan?

Zo dan?

Zucht!

Tintin is er nog niet helemaal klaar voor.

Hoppa! Gelukt!

En ze zijn vertrokken.

Veel plezier!

Dat was een fijne rit.

Nog een dikke knuffel.

En dan door naar de poetsplaats.

Even opfrissen.

En dan weer terug het weiland in.

Truste, Tintin.

Truste allemaal!
Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

1 opmerking:

  1. Leuke foto's en leuke filmpjes, vooral je commentaar :-) oh en hoe Tintin kijkt als hij even het been van dochter gebruikt om van zijn jeuk af te komen, ik moest er zo om lachen...oh en die arme Mr T, dat verschrikte koppie ;-). Leuke serie opstap foto's :-)

    BeantwoordenVerwijderen