woensdag 8 juli 2015

6 juli 2015

Goedemorgen.

En goedemorgen IJsselstein.

Fijn hoor, vroeg opstaan terwijl de zon al aan is.

Tegen de tijd dat ik weer thuis ben is het tijd om de badkamer schoon te maken.

Ik heb daar eigenlijk best een hekel aan omdat wij de badkamer nog willen verbouwen.
Een badkamer die je leuk vindt is nou eenmaal fijner schoonmaken.
Maar het is ook goed om te het niet te snel te willen, omdat als je de badkamer echt goed gebruikt, kom je er pas echt achter hoe je de ruimte het beste kan gebruiken.
Tip van mij voor u hè!

Beetje stofzuigen.


Opruimen.

En afkoelen met een ijsje.

Zoekt iemand nog een paar deuren en kozijnen?

Heel stiekem, terwijl ik eigenlijk andere dingen hoor te doen, kijk ik dit.
Wat een bijzondere vriendschap en wat een groot verdriet.

Zaagmans is ook weer thuis!

Zo Zaagmans, altijd het kaartje laten zitten.

Hij valt al in slaap voor we begonnen zijn met eten.

Zoekplaatje voor u, zo op de maandag.

Er was vanmiddag weer een zekere chihuahua, waarvan ik zijn naam niet ga noemen, die het nodig vond om op de deurmat te plassen.
Geeft niks Meneer T, zo heb ik toch nog een klusje voor vanavond.

Zaagmans geeft de planten goed water zodat tuinman O trots op ons kan zijn.

Ga ik nu alweer vroeg naar bed?
Valt mee, tien uur.
Ok, beetje vroeg dan.

Truste!
Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

1 opmerking:

  1. Wat staan lange rokken je leuk :-) ohoh die Mr T, nog steeds ergens plassen waar het niet mag, toch een luiertje?

    BeantwoordenVerwijderen