donderdag 2 juli 2015

30 juni 2015

Goedemorgen.
Het wordt vandaag dertig graden, maar ik kleed mij toch maar aan vandaag.
Vind het altijd een beetje lastig om half naakt naar mijn afspraken te gaan.

Gelukkig is het nog vroeg.

En zijn we zo weer thuis.

Zaagmans heeft een paar dagen vrij genomen.
Daar maakt hij meteen goed gebruik van.
Dáááág!

Grapje, ik ga natuurlijk mee.
Als een witje.

We halen een zwembadje voor in de tuin.

En gaan meteen weer naar huis.

Zaagmans kan dan misschien niet naar kantoor gaan, werk heeft hij wel.

Blazen!

Gaat het nog?

Een zwembad voor Meneer T!

Ik vind het zo gezellig buiten, dat ik ook een bos bloemen op tafel wil.

Bedankt voor de waarschuwing.

Vullen maar.

Dan verschoon ik nog even het bed.

Hoppa!

Och, ik denk ook aan alles.
Ziet u hoe goed mijn nagellak bij het badje past?

Het feest kan beginnen, Meneer T.
Hij heeft er zin in.

Dat ziet u zo.

Pootjes laten zakken, Meneer T, zo koel je nooit af.

En hij is er doorheen.

Kijk hem eens gaan.

Nog iemand in huis die geen fan van koud water is.

Ik wel hoor.

Kijk nou zo gezellig.

Kom Meneer T, zwemmen we nog een rondje.

En alsof de dag al niet leuk genoeg is, komt er ook nog een pakketje voor mij.

Mijn nieuwe shirts van Dyanne.
De hamer had ik al.

Ik heb ze al met lange mouwen, en nu dus ook zonder mouw.
Als iets goed is, is het goed, toch?

Bruintje en Witje, doen nog een rondje op de fiets.

Boodschappen halen.

Weer eens een zoekplaatje voor u.

Gaat het nog?

We eten dit.

En dat doen we natuurlijk buiten.

En dan pakken we alwéér de fiets!

Wat heb je in je mond?

We gaan ijsjes halen.

Of toch niet.

Naar huis dan maar weer, want onze oude buren komen zo langs.

Daar zijn ze al.

Tuinman O komt de heg knippen.

En dat werkt aanstekelijk.

Ik trek alleen wel handschoenen aan, bang voor beestjes, weet u,

Och kijk ons eens allemaal gaan.

Tuinman O heeft de hele winter zijn best gedaan op deze plantjes.
Dankjewel, we zullen er goed voor zorgen.

En dan is het alweer tijd om ons schone bed in te duiken.

Truste!
Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten