zondag 5 juli 2015

3 juli 2015

Goedemorgen.
Ik vond het nogal warm vannacht en dus word ik wakker met een verkreukeld gezicht en heel vet haar.

Maar wat maakt het uit?
Het is nog steeds zomer!

Ontbijtje.

En een plons.

Zaagmans is vandaag de eerste.

Lig je lekker?

Ik moet nog even wennen aan het koude water.

Meneer T duidelijk ook.

Sinds hij weet dat hij ook kan staan, zwemt hij niet meer.

Hij staat zelfs op zijn tenen, ziet u?

Ach, hij heeft het zo zwaar.

We gaan er wel weer uit.

Ik zoek iets van kleding.

En neem een lichte lunch.

Tijd om een paar pakketjes weg te brengen.

We lopen nog even door het stadje.

En daarna koelen we af in de supermarkt.

Maar dat was schijnbaar niet voldoende.

Ik maak van dit...

Dit.
Simpel, maar wel lekker.

Heb ik het goed gedaan?
Smakelijk!

Oh trouwens, we hebben nieuwe deuren.

Dit zijn de vorige.

 Uiteindelijk krijgt het hele huis, behalve de woonkamer deze deuren.

 De toiletdeur zit er al in.

Zaagmans is alleen naar IKEA geweest om een nieuw matras te kopen.
En ik krijg een plantje.
Zo lief.

 En een nieuwe kartonnen stoel.

 We naaien samen nog een knoop.

 En genieten van deze heerlijke lange zomeravond.

Piet is inmiddels al een bolletje, dus wij kunnen ook gaan slapen.

Truste!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten