woensdag 29 juli 2015

23 juli 2015

Goedemorgen.
Sweaterman haalde zijn favoriete zoete broodjes, maar ik houd het vandaag bij een glas koffie en een ei.

Wat gaan we vandaag allemaal doen?

Eerst een route plannen bij McDonald's.
Wat een gek kenteken trouwens.

Zijn we eruit gekomen?

Jazeker.
Vandaag bezoeken we een kringloopwinkel en gaan we outletshoppen.

Hallo kringloop.

Wat een mooie kast.

En nog zo'n mooi bed. Helaas zijn deze bedden maar tussen de 1,20 en de 1.40 breed en maar 1.90 lang.
Ik laat deze dus staan, met pijn in mijn hart.

Beetje lunchen.

En dan winkelen. Dat moet natuurlijk wel met een volle buik, anders houden we het niet vol.

Uitverkoop op uitverkoop, toe maar.

Ik ga bij Zaagmans zijn favo winkel langs.

En Sweaterman wil u graag zijn nieuwe schoenen laten zien.

Door naar de volgende.

Helaas, Ralph Lauren is al gesloten.

Dan maar een paar boodschappen doen voor Zaagmans zijn verjaardag.

Ondertussen stuurt Zaagmans mij deze foto.
Meneer T en Zaagmans zijn onderweg.

Wij ook.

Ze prikken eerst nog een vorkje in het bos. Smakelijk!

En wij zijn alweer bij het huis aangekomen.

Tijd om nog wat te gaan wandelen. Kan Sweaterman meteen zijn schoenen goed inlopen.

We lopen wat door het dorp.

En komen een paar halve gebouwen tegen.

Maar dan zijn daar Zaagmans en Meneer T!

Fijn dat ze er weer zijn <3

En Meneer T voelt zich meteen helemaal thuis. Boven op de tafel, zoals eigenlijk altijd.
Verder vroeg de mevrouw van het huisje of we het hondje alsjeblieft niet in het bed wilde toelaten.
Alstublieft zeg! Ik zou niet durven, een hond in bed, bah wat vies!

Truste!
Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

1 opmerking:

  1. Wat super leuk en gezellig dat Zaagmans en Mr T er ook zijn en de schoenen van Sweaterman zijn super :-)

    BeantwoordenVerwijderen