zaterdag 4 juli 2015

2 juli 2015

Goedemorgen.
Gelukkig is de migraine snel verdwenen en kan ik meteen beginnen met planten water geven.

Lukt prima hoor.

Meneer T kan prima in de zon liggen.

Pakketje!
Snel maak open.

Ons nieuwe zwembad.
We waren toe aan een update.
Of nee eigenlijk, ons buurmeisje huilde bij haar vader een nieuw zwembad bij elkaar.
Ze vertelde hem dat het oneerlijk was dat Meneer T wel een zwembad heeft en zij niet.
Dus kreeg ze een bad.
En zo moest het bad van Meneer T ook een slag groter, anders kan hij niet goed meekomen met de buurt.

De oude mag aan de kant.

Hoppa!

Rondje zwemmen dan maar?

Ach kijk hem blij zijn.

Weer helemaal fris en fruitig.
Je moet alleen nog wat aan je kapsel doen Meneer T.

Genieten hoor.

Ik zet mijzelf even te drogen.

Met een ijsje erbij natuurlijk.

Maar het ijsje is nog niet koel genoeg, dus steek ik mijn voeten nog eens in het water.

Wát een zomer mensen!

Zaagmans neemt een duik.
Op dit bad staat namelijk niet dat je niet mag duiken.

We eten een soepje in de tuin.

Ohhoh!
Er hangt iets in de lucht.

Onweer!

En regen.
Veel regen.

En dan komen opeens alle padden tevoorschijn.

Het is maar goed dat ik van de week niet wist dat deze ook in onze tuin horen.

Truste!
Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten