woensdag 15 juli 2015

13 juli 2015

Goedemorgen.
Ik heb mijn nieuwe schoenen eigenlijk voor de herfst gekocht, maar trek ze vandaag toch maar aan.

Lijkt geen verkeerde keuze.

Nu de herfst aangebroken lijkt, kan ik beter wat in huis gaan doen.

Wat doet die tuinslang in mijn washok?
Echt, je moet Zaagmans goed in de gaten houden. Voor ik het weet heeft echt elke ruimte in huis een aangepaste plek voor al zijn ditjes en datjes gekregen.

Weg met dat ding, kan ik de was doen.

Na de was is het tijd voor heel veel typwerk.

Het schiet voor geen meter op vandaag, want de genen die ik nodig heb zijn al op vakantie.

Meneer T zit ook al in zijn vakantiemodus.

Dat ga ik ook maar doen, als ik deze mand heb leeggestreken.

Oh nee, eerst nog wat te eten maken voor Zaagmans en mij.

Die schijfjes op mijn bord die op aardappelen lijken, dat is pastinaak.
Als je dat bakt smaakt het bijna net als aardappel.

Ja, jij krijgt zo eten.

Boodschappentijd.

Boodschappen!

Dus geen snoep.

En weer naar huis.

Waar ik toch nog wat dingen op de mail zet, zodat als iedereen weer terug is van vakantie, ze ook meteen weer aan het werk kunnen.

Ik eet er natuurlijk wel iets lekkers bij.

Tijd om te slapen.

Truste!
Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

1 opmerking: