dinsdag 14 juli 2015

12 juli 2015

Goedemorgen.
Het is nog steeds weekend, dus we hebben heerlijk uitgeslapen.

Eigenlijk is dit de perfecte dag om te gaan winkelen in bijvoorbeeld Bataviastad.
Maar ja dat deden we gisteren al, dus vandaag kiezen we iets anders.

Wat dan?

Tuincentrum.
Grote hobby van Meneer T.
Krijgt hij superveel aandacht en iedereen roept, oh en aah.

Hebben we alles?

Bijna, eerst nog even bij de kussentjes kijken.

Ik kan daar toch niet zomaar aan voorbij lopen?

Wat is dit nu?

Hoeveel kindertjes hebben hier uren aan zitten werken?

Best leuk voor Dochter haar kamer.

Wát?

Jij weer zeker!
Staan we opeens in de bouwmarkt.

Zaagmans, wat doe je?

Ga weg met dat enge ding.

Hij is er blij mee.

Ik iets minder.

Kom, gaan we weer, kan ik lekker rommelen met de nieuwe planten.

Het zoekplaatje van de zondag.

Ik rommel hier.

En daar.

En zo.

Tijd om een maaltijd te bouwen.
Min de zeep dan hè.

Het ruikt al lekker.

Zal het ook zo goed smaken?
Echt wel.

Ik probeer aan Meneer T uit te leggen dat het helemaal niet zo eng is in dit hok.
Niet dat u denkt dat Meneer T mij hierin heeft opgesloten.
Dat zou namelijk pas raar zijn.

Zaagmans doet het ook nog even voor.
Mannen onder elkaar.

Maar nee, hij vindt het niks.

Oh wacht, Zaagmans moet er ook nog uit.

Ik maak foto's voor het shoplog en laat Henk meteen bij zijn nieuwe familie achter.

Ik rommel hier nog wat en ga dan uiteindelijk veel te laat naar bed.
Daar zijn dan weer geen foto's van.
Geeft niks, tot morgen.

Truste!
Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

1 opmerking:

  1. Bij het tuincentrum ga je nooit met lege handen weg, maar wat een lelijke beelden en die prijzen, jeetje, dat is echt absurd, Oh dat koppie van Mr T bij het zien van de bench, waarom moet hij daar in als ik vragen mag? leuk zoals Mr T in het mandje zit, kan me heel goed voorstellen dat hij veel aandacht krijgt :-)

    BeantwoordenVerwijderen