donderdag 11 juni 2015

9 juni 2015

Dinsdag.







7 opmerkingen:

  1. Deze twee foto`s zeggen meer dan duizend woorden.
    Heeel veel sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze foto's komen wel binnen zeg....ik hebt ranen in mijn ogen...als ik jullie toch kon helpen.... heel veel sterkte xxx Liefs, Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. och jee! ik leef met jullie mee ... veel sterkte gr je trouwe lezeres

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heftig. Heel veel sterkte voor jullie. En ik wens ook jouw dochter het allerbeste, duim dat het haar goed gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ken jullie niet persoonlijk maar door je plog heb ik toch dat gevoel. Wat leef ik met je mee. Deze foto's zeggen zoveel. Van alles kan ik zeggen, maar het zijn lege woorden. Heel veel sterkte!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Pfff. Heel veel sterkte. Ik vind je heel moedig! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Pfff. Heel veel sterkte. Ik vind je heel moedig! Xx

    BeantwoordenVerwijderen