dinsdag 9 juni 2015

7 juni 2015

Goedemorgen.

Wat zullen we vandaag eens gaan doen?

Laten we beginnen met gewoon de deur uit te gaan.

Wat een gezellige schommelbank, Zaagmans.

Ik kom er even bij.

Oh!
Deze wil ik wel.

Ga je mee Zaagmans?

We gaan nog even Utrecht in.

We zijn alleen iets later, de brug stond open.

Hallo Utrecht!

En hallo Dom!
Dit is lang geleden zeg.

Bij Lush kopen we een bruisbal voor in bad.

Dit bootje wil ik ook wel hebben.


Laten we vandaag niet te groot beginnen...Eerst een ijsje, over de boot denken we nog even na.

Koffie halen.

Ja, ik weet het.

Maar wacht eens even.
Hier schijnt lekker de zon.
Goed plekje om even te gaan zitten.

Muziekje erbij.

Mensen die genieten.

Prachtige zon.

Mooie gebouwen.
We blijven hier nog even.

Mijn oog valt op dit meisje.
Even slaat mijn hart over en ga ik terug in de tijd.
Dit meisje is een kopie van Dochter.
Hoe ze eruit ziet, hoe ze beweegt, hoe ze opgaat in haar eigen wereld.

Opeens ga ik dertien jaar terug in de tijd.

Het is maar goed dat ik een grote zonnebril op heb vandaag.

Zonder enige remming loopt dit meisje op de fotograaf af.

Dit had Dochter kunnen doen.

De nieuwsgierigheid.

En het vertrouwen.
Prachtig.

Wat mis ik mijn kind.

We luisteren nog naar een paar mooie liedjes van deze meneer.

Wat een mooie middag.

We kopen zelfs een cd van deze meneer.

Wat zie je Zaagmans?
Zullen we nog een rondje lopen?

Nog even langs de Dom.

En langs deze mooie gebouwen.

Zullen we maar weer naar huis gaan?
Waarom?

Omdat we even pizza gaan eten met Sweaterman.

Op ons vaste adres natuurlijk.

Bij deze prachtige boom.

Met altijd dezelfde pizza.

Zaagmans en Sweaterman willen nog even deze brug van dichtbij bekijken.
Ik niet, ik vind het koud en blijf dus in de auto zitten.

Deze foto's heeft u dus van Zaagmans.
Lief hè.

Mooi hoor.

En weer onderweg naar huis.
Onderweg naar ons bed.

Truste!
Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten