maandag 1 juni 2015

30 mei 2015

Goedemorgen.
Ik begin het weekend met alweer dit heerlijke ontbijt.

Zaagmans wat doe je?

Ok, dit was echt heel raar.

Terug in de normale modus.

Wat gaan we doen?

Naar de verfwinkel in Hilversum.

En dan?

Nou, naar Bouwmaat.

Hmm, ik blijf wel even zitten.
Je moet echt oppassen met Zaagmans op zo'n dag, voor je het weet zie je alleen maar bouwmarkten op zaterdag.
Als we daarna dan maar iets leuks gaan doen.

Dáág!

Och, dit wil ik maken!
Goed idee Dr Oetker.

Vijf lepels melk.

Minuutje in de magnetron.

En klaar is je cake.

Best lekker, al zeg ik het zelf!

Ok, aan deze uitlopers ga ik wat doen, waarom als alles er straks toch uit gaat?
Nou, ergens heb ik het gevoel dat het nog wel even kan duren, weet u nog, iets met Pinksteren en Pasen en dat allemaal op één dag.

Voor je het weet sta je dan ook weer de heg te knippen.

Maar toch, elk klein hoekje is er ééntje.

De rest van de middag en avond loopt totaal niet zoals ik had verwacht.
Morgen weer een dag.

Truste!
Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten