donderdag 25 juni 2015

23 juni 2015

Goedemorgen.
Weer of geen weer, ik trek mijn nieuwe zomerblouse aan.

Gelukkig ben ik in het bezit van een paraplu.
Op naar fysio.

Misschien had ik ook een regenpak aan moeten trekken.

En wie staat daar elke keer weer trouw op mij te wachten?

Ik bel zo een beetje iedereen op die ons zou kunnen helpen met het thuis komen wonen van Dochter.
Dat is zo'n beetje de halve wereld dus.

Meneer T, zou ik mijn vest terug mogen, het is nogal koud.

Meneer T?

Goed, die krijg ik dus niet terug.

Ik pak wel een nieuwe.
Verder is Meneer T helemaal niet verwend.

Ik maak rijst voor de sushi.

Luie sushi hoor.

We moeten namelijk nogal opschieten.
Ik trek mijn warmste laarzen aan...

Maar ik klaag niet. Dochter vraagt of wij bij het paard willen kijken.
Natuurlijk willen we dat.

Dochter is alvast alles klaar aan het maken.
Heel zelfstandig, goed bezig!

We kunnen gaan, maar eerst nog een kusje.

Kijk haar eens wijs zijn.

Ik maak natuurlijk foto's.

En foto's in mijn hoofd.

U krijgt nu vooral veel kind en paard te zien.

Tintin.

























Poes is er ook, niet dat u denkt dat het een paard is.









Zaagmans is er maar druk mee.

Dat zeg ik.

We eten nog een ijsje.

En dan is het alweer tijd om naar huis te gaan.

Truste!
Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

8 opmerkingen:

  1. Wat heerlijk om jullie weer zo samen te zien! Wat een geluk xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Groot geluk! Wat een mooie foto's van C en 'haar' paard.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tof he! Ze is er echt heel wijs mee. Ze kan het ook heel goed.

      Verwijderen
  3. Wat een fijne plog om te zien, en vast ook om te maken ^^ hopelijk gaat het al wat beter met mr T!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja zoveel beter dan de verdrietige plogs!
      Meneer T gaat weer een stuk beter

      Verwijderen
  4. Heel fijn om dochter weer te zien, geniet er van Wendy, het is jullie gegund! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijke foto's, heb dochter gemist! Fijn om jullie weer samen te zien!

    BeantwoordenVerwijderen