donderdag 4 juni 2015

2 juni 2015

Goedemorgen.
Dit is ook niet gezellig wakker worden zeg.
Wanneer gaat de lente nou eens beginnen, het is al bijna zomer.

Ik trek wel iets makkelijks aan, toch geen zin om naar buiten te gaan.

Kijk de rozen er eens mooi bij staan.

Ik krijg weer een telefoontje dat zoveel onmacht losmaakt. Ben echt wel wat gewend als het gaat om onmacht, maar hier raak ik zo door van slag en ik vind het zo gemeen, dat ik behoorlijk vastloop.

Ik regel hier nog een paar zaken.

En dan ga ik het hol in van Zaagmans.
Want wat kan je het beste doen in een situatie waarin alles onzichtbaar lijkt wat je doet?
Iets gaan doen waaraan je aan het einde van de dag kan laten zien dat je nog wel in beweging bent.

De spiegel ontvetten.

En tussendoor krijg ik ook nog deze mooie kaart van Linda.
Dankjewel Linda!

Smeer het er maar op.

Kijk eens zo zichtbaar, de eerste laag grondverf zit erop.

Zaagmans is net thuis, maar werkt vanavond nog wat door.

Meneer T niet.
Die ligt bij te komen van zijn dag.

Ik doe ook niet heel veel meer dan tv kijken, heerlijk!

Truste!
Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten