woensdag 3 juni 2015

1 juni 2015

 Goedemorgen.
Mijn hoofd klapt nog steeds een soort van uit elkaar, dus ik zeg mijn afspraken buiten de deur vandaag af.

Kijk! Onze trap is bijna af.

Op de treden heeft Zaagmans eiken planken gelegd.

Speciaal voor Pim, kijk eens hoe goed ze groeien!

Ik poets de keuken.

Strijk deze mand leeg.

Dat ging snel.

Regel wat zaken via mijn laptop en de pc.

Ik bouw een lichte maaltijd vandaag.

Leg die telefoon eens heel rap weg!

Wat ben je allemaal aan het doen in dat hok van je?

Stiekem even kijken....

Ohhoh! Wát een bende hier!
En ook nog een spiegel... Waarom?

Eruit! En heeul rap.

Oh, ok.

En zelfs als Zaagmans mij wegstuurt, maak ik nog draadjesvlees voor hem klaar.
Ik eet het zelf niet op. Ook al is het biologisch, ik trek dit steeds minder.
Ik laat dit fijn een nachtje staan en duik dan lekker mijn bed in.

Truste!
Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

2 opmerkingen: