zondag 10 mei 2015

9 mei 2015

Goedemorgen.
Ik trek vandaag mijn nieuwe Dyanne shirt aan.
Superblij mee.
Extra lange mouwen en een heel zachte stof.

Meneer T zit nog even wakker te worden bij Pim op schoot.

Zaagmans!
Kom nou.

Duw hem van het bankje Pim.

Gelukt.
We zitten in de auto.

Onderweg naar Zeist.

Eerst nog wat tanken.

Hoedjes passen.

Maar dat is een mega-groot krijtbord.

Daar moet op geschreven worden.

Enzo Knol was hier ook.

Dat kunnen wij ook.

Plog Powerrr!

Nog even een rondje markt.

En Pim regelde dit gezellige muziekje voor mij.
Alvast voor Moederdag zei ze.

Iedereen wil op het paard van C&A.

Kom er maar weer af kind, ik help je wel.

Ach Zaagmans!

Houden we elkaar wel een beetje heel vandaag?

Tijd om weer naar huis te gaan.

Meneer T kauwt nog wat op een stokje.

En Pim en ik gaan met plakplaatjes aan de slag.

Mooi hoor!

Kom jongens, ik heb zin om iets te gaan doen.

Oh, ik ben de enige...

Helaas moet Pim alweer naar huis.

Maar niet voordat we een pizza voor haar hebben gehaald.

Gelukt.

Eerst een foto, anders kun je niet eten.

En hier zijn we alweer in Heerhugowaard.

Snif, dag lieve Pim.

Niet huilen Zaagmans.

Niet huilen Pim.

Ik heb toch een beetje last van natte ogen.
Tot snel lieve Pim, was fijn dat je er weer was.

Gelukkig kom ik dit thuis nog tegen.
Hoe lief!

Truste!
Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten