zaterdag 9 mei 2015

8 mei 2015

Goedemorgen.
Ik begin de dag met het bakken van een eitje voor Pim.

Aan tafel.

Daarna is het tijd om onze nagels te lakken.

Tegen de middag heb ik dan eindelijk iets van kleding gevonden.

Woehoe!

Mijn Dyanne pakketje is er.

Vorige keer had ik ook al zo'n leuk kaartje erbij, deze keer weer.
Maakt het toch net iets specialer.
Helaas zitten er een paar vlekken in mijn broek en moet ik hem weer terug sturen :(

Pim en ik gaan zonnebloemen planten.

Wat aarde erbij.

Stuk of 100 zaadjes.

En klaar!
Alleen niet zo heel goed voor onze net gelakte nagels.

Pim legt aan ons uit wat Popcorn Time is.
Ik voel mij nu echt heel erg oud.
Weet u wél wat het is?

Tijd om wat boodschappen te gaan halen.

Pim is op zoek naar een baantje.
Misschien wel in een supermarkt.
Vandaag leren wij haar; hoe scan je alle boodschappen.

Gaat niet altijd even goed.
Stuk of 100 stokbroden slaat Pim hier nu aan.

Mooi moment, Pim ziet en raakt hier voor het eerst van haar leven een asperge aan.
Is een momentje hoor.

Mag dit ook mee?

Wat doen die poppen daar boven?

Wie drukt er als eerste?

Pim!
Wat gaat hier nu mis?

Nou Zaagmans?

Code printen Pim.
Echt, na dit rondje boodschappen doen is Pim er helemaal klaar voor.
Kom maar op met die vakantiebaan.

Nog iets wat ze heel erg goed kan.
De kliko ophalen.

Heel keurig Pim!

Dan koken wij het eten.
Gesmolten kaas.

Beer van Aaron mag ook een vorkje mee prikken.

Eet smakelijk!

Oh, vlees tussen de groente.
Net nu we geen vlees meer eten.

Beer, lust jij het?
Meneer  T maakt het helemaal niks uit.
Hij wil best een beetje helpen met opeten.

Tijd om een beetje te gaan zappen.
Dekentje op de bank.

Zaagmans gaat nog even aan het werk.

En wij Facetime'en met Aaron en aanhang in Spanje.

Gaat af en toe niet helemaal goed.

Aanhang kan een heel leuk kunstje.

Nou, was gezellig jongens!
Tot snel.

Pim en ik nemen nog een paar foto's door.

Slurpen wat Yoki en eten chipjes, de mooie onderzetters van Erica doen ook mee.

Ik denk dat het tijd is om te gaan slapen.

Truste!
Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten