vrijdag 8 mei 2015

7 mei 2015

Goedemorgen.
Mijn hoofd is weer heel en mijn eetlust weer normaal.
Gelukkig.

Snel, kleding aan.

Ik maak het bed op.

En hier maak ik ook het bed op.

Pim komt slapen.
Zal wel heel gek zijn zo zonder Dochter, maar ik vind het ook heel erg fijn dat ze komt.

Meneer T heeft niet heel veel zon nodig.
Als hij maar gewoon schijnt ergens in een hoekje.

Tijd om in bad te gaan smeerkees.
Sinds Meneer T deze winter ziek is geweest, raakt hij geen haar meer kwijt.
Daarnaast stinkt hij ook echt heel erg.
Ik hoop het verharen hier een beetje mee op gang te helpen.

Hij vindt het maar niks.

Lekker wollig en weer lekker ruikend.

Ik dop mijn eigen boontjes.

Hak een paar blokjes van zoete aardappel.

Met dit weer zou je eigenlijk buiten moeten zitten.

Maar dat gaat niet.
Ik moet nog een hoop dingen regelen voor Dochter.
Helaas hoor ik vandaag niets anders dan nee.
Ik probeer het maandag wel weer.

Stamppot maken.

Zo heb je een pan vol.

En zo niet meer.

Smaakt wel.

En het toetje met de aardbeien ook.

Zaagmans zwaait wat naar zijn oor en is blij dat hij dit toetje voor de tweede keer krijgt deze week.

Hoe verwend is Meneer T?

Jammer dat je het op de foto niet kan ruiken.

We zijn weer onderweg.

Eerst nog een paar boodschappen halen.

We zijn onderweg naar Pim, Meneer T!

Groen, groen, groen.

En daar zijn we dan.

Nog een laatste dikke knuffel en dan nemen we Pim voor twee nachtjes mee.

Bijna thuis.

Waar we eerst taart gaan eten.

We kletsen nog wat bij.

En gaan dan lekker slapen.
De beer van Aaron is er dit weekend ook bij.
Gezellig.

Truste!
Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten