woensdag 6 mei 2015

5 mei 2015

Goedemorgen.
Ik word helaas wakker met migraine.
We hebben vandaag afgesproken met Broer G, Schoonzus D, B1 en B2.
Ik baal als een stekker en hoop dat de pijnstiller snel zijn werk doet, zodat we alsnog af kunnen spreken vandaag.

Maar helaas, na mijn dutje is het er nog steeds.
De preventieve medicatie lijkt zijn werking te verliezen.

Mijn uitzicht van vandaag.

Zaagmans heeft donuts gekocht.
Ik moet er even niet aan denken.

Hieraan dan weer wel.

Pff ik word er niet goed van, niks helpt.

Beetje mijn tijd uitzitten op YouTube.

En hopen dat deze nu wel gaat werken.

Truste!
Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

2 opmerkingen:

  1. Ah nee wat balen nou dat je migraine weer terug is ondanks je preventieve medcatie!! Ik hoop dat je je snel weer goed voelt. Liefs, Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik slik zelf het medicijn metoprololsuccinaat om migraine te voorkomen. Ik weet niet of je dat kent? Bij mij werkt het tot nu toe heel goed. Ik heb dit medicijn voor 6 weken gekregen en moet dan afbouwen, maar weet niet of je dit ook altijd preventief zou mogen slikken. Misschien de moeite waard om eens uit te zoeken of dat wat voor je is? Ik weet zelf uit ervaring hoe vermoeiend en vervelen migraine kan zijn.

    BeantwoordenVerwijderen