dinsdag 5 mei 2015

4 mei 2015

Goedemorgen.
Ik begin de dag met koffie en een opgeruimde woonkamer.

Zo, ik ben er klaar voor.
Waarvoor?

Voor de stofzuiger.

Beetje rommelen nog, maar dat is meer omdat ik geen zin heb om belangrijke dingen te doen.

Belangrijke dingen voor Dochter.
Waar ik natuurlijk vandaag weer geen steek mee verder kom.
Voelt soms zo zinloos, geen kind thuis en niks kunnen regelen.

Strijken, dat is tenminste iets zichtbaars.

Ik ga lekker aardbeien in de tuin eten.

En naar mooie bloemen kijken.

Fijn, lente.

Beetje zitten op het nieuwe bankje.

Meneer T een beetje slapen.

En dan is er friet.

Ik had zó geen zin om te koken.
Eigenlijk houd ik niet eens van friet.

We hangen de vlag halfstok.

En niet omdat we bezoek krijgen van de vader van Zaagmans, maar omdat we de doden herdenken.
De doden...Klinkt zo hard.
We herdenken de mensen die zijn omgekomen.
Uhh bloemen.
Ja, die hebben we gekregen van de ouders van Zaagmans, met een heel lieve kaart <3

Zaagmans zijn vader houd niet zo van een plog.
Ik heb hem vakkundig van de bank geshopt.
Of zit hij op het toilet?

Natuurlijk kijken we vanavond ook tv.

Kijken Meneer T.
Kijken!

Heel braaf.

Tijd om de wimpers op elkaar te klappen.

Truste!
Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten