vrijdag 1 mei 2015

30 april 2015

Goedemorgen.
Ik word wakker met migraine.
Mijn ochtendjas doet zelfs zeer aan mijn ogen.

Jammer voor de migraine.
Er moeten nog een hoop dingen de lucht in worden getypt en nog een hoop andere dingen geregeld worden.
Als het allemaal niet zo'n treurig verhaal zou zijn, zou ik eigenlijk, als dit allemaal achter de rug is, eens echt moeten vertellen wat er nu precies aan de hand is en hoe mensen je tegen kunnen werken. Of erger nog, dingen voorgoed voor je verpesten omdat ze geen idee hebben.
Maar laten we ons vooral volwassen gedragen en leren van de dingen die fout gaan.

Alles de lucht in, iedereen weer op de hoogte gesteld?
Dan mag ik mijn migraine weg gaan slapen.

Na mijn dutje is de migraine er nog steeds.
Maar er zijn ook aardbeien.

En asperges, maar die smaken vandaag niet heel erg goed.

Ik kreeg de tip van een lezeres om de Migrana roller te kopen.
Het haalt misschien niet je migraine weg, maar het verzacht wel.
Vooral bij de aanhechtingspunten van je schedel naar je nek.
Super tip!

Wat ga je doen?

Speakers kopen...

Wat?!

Voor Zaagmans z'n papa.
Phoe hé, ik zag alweer een nieuw tv-kastje aankomen.
Dááág Zaagmans.

Gaan wij lekker slapen hè, Meneer T.

Truste!
Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten