maandag 4 mei 2015

3 mei 2015

Goedemorgen.
De zondag begint heel spannend met een grote machine.
Nou ja spannend... Het is gewoon een schuurmachine mét stofzuiger.
Scheelt heel veel rommel.

Ik maak een plog.

Er wil iemand van zijn taart af.

U krijgt vandaag van mij een heel lekker dessert.
Of toetje, mag ook.
Het staat hier.

Als de aardbeien zwemmen in de azijn, heb ik even tijd om te gaan douchen.

 Gelukt!

Hier kan ik zó niet tegen.
We zijn uit de lijst aan het vallen.
Niet nu, niet in deze periode, anders denk ik weer dat het een soort van teken is.

Opgelost!

Dit los ik ook even op.

Dat kan goed, buiten is er toch niet heel veel aan.

Ik bouw een heel gezonde maaltijd.

Zo dat ik dit heel ongezonde toetje zonder schuldgevoel kan opeten.

Zaagmans wil dit toetje elke dag wel.

HUH?
Als dat mijn nichtje niet is!
Samen met mijn zus, maar die kreeg ik niet in beeld.
Ze waren nog sneller dan de bliksem.

Maar goed, hier het bewijs, ze vlogen even snel voorbij.

Mooie maan trouwens!

Maar goed, lang sta ik daar niet bij stil.
Ik maak van dit...

Dit.

Oh nee, toch dit. Voor u waarschijnlijk weer geen verschil.
Maar oh oh, ik kan mijn avond ermee vullen.

Hier moet ook iets aan gebeuren.

Gelukt.
En nu snel naar bed voor ik heel het huis weer wil veranderen.

Truste!
Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

2 opmerkingen:

  1. Haha! Volgens mij staan de laatste foto's in omgekeerde volgorde. Vanwege dat die lijst naar de bank verhuist is. Maakt niet uit hoor, wil even laten merken dat ik oplet. Gr. Karin 😉

    BeantwoordenVerwijderen