zondag 31 mei 2015

29 mei 2015

Goedemorgen.
Ik ontbijt met taart.

Ik kreeg gisteren deze trui en gelukkig is het vandaag koud genoeg om hem meteen aan te trekken.
Ben er blij mee!

Na mijn taart als ontbijt, lunch ik hiermee.
Yoghurt, honing, muesli, frambozen en pure chocolade.
Zo lekker.

Voor.

Na.

Ik verwarm een Yankee wax tart, a childs's wish.
Deze ruikt echt heel lekker.

Ik rommel wat met de spulletjes op tafel.

En op het tv-meubel.

Beetje stofzuigen.

En dan nog even een paar boodschappen halen.

Bij de Toko.

Rap naar huis.

Echt, ik kijk hier al heel de dag naar uit.

Dekentje op de bank, wat lekkers te eten.

En een documentaire kijken.

Meneer T heeft hier alleen wel zijn bril voor nodig, vanwege de ondertiteling.

Truste!
Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten