woensdag 27 mei 2015

25 mei 2015

 Goedemorgen.
Heb ik nu een rok aan?

Broekrok?
Nope, een Culotte.
Ik vind het een toffe trend.
De wijde broek komt weer terug, weg met de skinny.

Hoi Sweaterman!
Dat is lang geleden.

Zo lang geleden dat hij nog steeds zijn cadeautje niet heeft gekregen.

Alsjeblieft!

Zo lang geleden, dat er zelfs nog een moederdagcadeautje op mij lag te wachten.

Zo lief van Sweaterman!
Zo attent.

Dankjewel lieve Sweaterman!

Tijd om op pad te gaan.

We gaan schatzoeken en hier kom ik er niet uit met de app. Is dit aan mij te zien?

Meer dan dit kunnen we niet laten zien.
Maar het was spannend!
Iets met ratten en zo.

Maar we leven nog!

Tijd voor de volgende.

Kijk mij gaan met mijn kompas.

Volg mij maar.

Gelukt hoor, alleen niet op de plek waar wij dachten.

Bootjes kijken.

En weer door.

We komen langs de woonplaats van Gonda.

Mooi hier.

We eten een broodje hete kip.

En dan is het alweer tijd om naar huis te gaan.

Waar Zaagmans al aan het behangen is geslagen.
<3

Och, kijk zo mooi met plint...Ik kan hier dus echt uren naar kijken en echt van genieten, dit maakt een huis dus echt af vind ik.

Kijk nou! Precies zoals ik het in gedachten had, ik kan niet wachten op alle andere dingen die ik in mijn hoofd heb.

Truste!
Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

5 opmerkingen:

  1. Wat mooi dat behang bij de trap !!!! Wow, prachtig!!!
    Wij hebben hier vlakbij (heel erg vlakbij) ons huis ook een schat liggen. Zo grappig als je mensen ziet zoeken en zoeken! En als ze het vinden stijgt er vaak gejuich op, heel leuk.
    Lief cadeautje trouwens <3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahah wie weet sta ik dus een keer bijna bij je voordeur naar een schat te zoeken. Zet je mij dan wel op de foto?

      Verwijderen
  2. Nouja was je zomaar in het wild in r'dam :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Voelde ook een beetje wild ;) Woon je daar in de buurt?

      Verwijderen