donderdag 14 mei 2015

13 mei 2015

Goedemorgen.
Of ik nu eindelijk eens mijn bed uit wil komen.
Meneer T vertelt mij dat de zon al aan staat.

Mooi!
Dan ontbijten we samen in de tuin.

Gezellig hè, Meneer T.

Tijd om wat te gaan strijken.

En wat kleding aan te trekken.

Hier moet ik ook iets aan doen.

Keurig weer.

Ik lunch met wat monstersoep.

En maak de keuken schoon.
Kijk hem eens shinen!

Lijkt wel of ik aandelen heb bij Dyanne!

Is niet zo hoor mensen, maar dat shirt dat ik van de week bestelde, och dat is toch zo'n fijne.
Die moest ik ook nog in de andere kleur hebben.
U kunt hem ook nog kopen, als het goed is staat hij nog steeds in het hoekje van de sale.

Volgens mij valt het op dat ik er nóg eentje heb besteld ;)

Ik zit nog wat in de zon met Meneer T.

En dan is het tijd om nog een paar boodschappen te halen.

De bomen staan nog steeds heel erg mooi in bloei.

Wat gaan we eten?

Kijk Pim, het flauwe grapje van Zaagmans, witlof chocolade.

Genieten dit zeg!

Onze zelfgebouwde maaltijd ziet er niet heel erg lekker uit.
Maar is het wel.
Verse bietjes met rode ui, yoghurt en mayonaise.
En sinds een maand weer een stukje vlees.
Wel biologisch natuurlijk.
Ik vind het alleen steeds lastiger worden om er ook echt van te genieten.

Tijd om onze tassen in te pakken.
We gaan er een paar dagen tussenuit, ook al druist het ongelooflijk tegen mijn gevoel in, het moet gewoon, het moet.

Truste!
Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

10 opmerkingen:

  1. Fijn een paar dagen er uit. Ook al is het moeilijk, het zal jullie veel goed doen even in een andere omgeving te zijn. Probeer te genieten!
    Veel liefs, Marina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. We vinden het wel een beetje lastig, maar je zorgen maken kan je ook op afstand :)
      We zijn in je geliefde Frankrijk!

      Verwijderen
    2. Ahhh La Douce France.... ik heb altijd het idee dat zorgen daar een heel klein beetje minder scherp zijn. Maar dat zal mijn Franse hart wel zijn ;) Ik mag over 2 maanden weer!
      Bisous (liefs ) Marina

      Verwijderen
  2. Herkenbaar, over het stukje vlees.. Ik kan het ook niet meer zo eten. Doe het soms nog wel door bijv nasi heen, maar ik ben ook al flink geminderd met vlees en met melk helemaal gestopt (eet nog wel yoghurt). En alleen nog biologische eieren, anders kan ik er ook niet van genieten..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb wel het idee dat we het af en toe nodig hebben. Dus dan haal ik alleen biologisch. Maar dan nog :)

      Verwijderen
    2. Ik weet het niet, vind het een lastige.. Vind de gedachte dat wij vlees of melk nodig hebben van een ander dier om gezond te blijven heel vreemd.. Kijk maar naar veganisten, met (plantaardige) vervangers redden zij het prima :). Toch is voor mij minderen met vlees en als het even kan biologisch voor nu goed :). Fijn weekend!

      Verwijderen
  3. Ohhhhh noooooit schoenen op tafel zetten! Ik doe het ook nooit, en ik ben echt rijk : )))
    Bon courage! Merel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Warm Frankrijk alvast op met jullie liefde en veel plezier, dan genieten wij dubbel in de zomer!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ahhh wat lief! Dat gaan we zeker doen. Dat het maar een warme zomer voor jullie mag worden in Frankrijk.

      Verwijderen