dinsdag 12 mei 2015

11 mei 2015

Goedemorgen.
Ik ben er vandaag alweer vroeg bij.
Het belooft een warme dag te worden en aangezien ik nog melkflessen als benen heb, trek ik een lange maar luchtige rok aan.

Aansluiten in de file voor mijn eerste afspraak.

En weer snel naar huis.

Want Sweaterman wacht al op mij.
Wat kijk je als een boer met kiespijn?
Oh ja, we gaan naar de tandarts.

En die van ons is nou niet echt om de hoek.
Limburg om precies te zijn.

Wachten op de tandarts, dan ben ik niet op mijn best kan ik u vertellen.
Ben sowieso niet op mijn best, ik stond vanmorgen namelijk op met migraine.

Ik stond binnen vijf minuten weer buiten, helemaal ik, mij druk maken om niks en dat ieder half jaar weer opnieuw.
Sweaterman is nu aan de beurt en ik wacht even buiten.

Als we klaar zijn, halen we nog wat lunch.

We rijden snel weer naar huis want mijn migraine met deze warmte is echt niet te doen.

Meteen mijn bed in.

Na mijn dutje is het er nog steeds en voer ik een paar lastige gesprekken over de toekomst van Dochter.
Echt, ik zou het liefst vertellen wat er nu weer gebeurde, niet voor mijzelf, niet voor Dochter, maar voor alle mensen die hier misschien ooit nog voor komen te staan.
Als je denkt dat het niet gekker kan, is er altijd wel weer iets waardoor het nog gekker kan.

Ik ga snel weer slapen, in het donker.

Truste!
Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

1 opmerking: