dinsdag 7 april 2015

6 april 2015

Goedemorgen.
Geen paasei voor mij, maar iets groens.

We gaan weer op avontuur
Iets Paasachtigs?

Nope.

Snel weer naar huis, want we hebben nog genoeg te doen vandaag.

Te beginnen met de bank op z'n leuning neer te leggen.

En een nieuw meubel maken voor de tv en...
Zaagmans zijn speakers...
Zaagmans zijn cd's.
Zaagmans zijn dvd's.
Eigenlijk heb ik helemaal niks met dit kastje te maken.

Dochter heeft eigenlijk sowieso liever niet dat we iets maken.
Of vooral geluid.

Deel 1.

Deel 2.

Deel 3.

Ik houd mij bezig met het bouwen van een maaltijd.

Een kleine, maar wel lekker.

Meneer T en Zaagmans bouwen als echte mannen verder aan het kastje.

Ik deel ondertussen de woonkamer even anders in.
Best vreemd, want ik weet allang dat ik het niet zo laat staan, maar toch moet ik weten hoe het eruit kan zien.
Daarnaast willen we graag een houtkachel in de woonkamer en moeten we even kijken waar die het beste uit gaat komen.

Deel 4.
Voor iemand die niks met het kastje te maken heeft, heb ik het toch goed verzonnen toch?

Truste!
Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

1 opmerking: