maandag 6 april 2015

3 april 2015

Goedemorgen
Ik begin de dag met het opmaken van het bed.

Zo.

Douchen en aankleden.

Bij gebrek aan groene blaadjes ontbijt ik hiermee.

Ik maak nog wat schoon.

Ga met mijn stofzuigerslang op de de foto.

En zet iets Paasachtigs op tafel.

Deze mix heb ik ooit in Duitsland gekocht, kijken of het een beetje smaakt.

In de oven.

En opeten maar.
Goedgekeurd.

Meneer T wacht op Dochter en Zaagmans.

Onderweg voor een paar boodschappen.

Stilte voor de Paasstorm?

Dankjewel, jullie ook.

En weer naar huis.

Ik steek het Paasachtige in de fik.

En slurp mijn soep.

Dochter is boven in slaap gevallen dus zij komt iets later.

Zal Zaagmans nooit gebeuren, daar waar eten is, daar is Zaagmans ook.

Zeg, als Dochter dan nog slaapt, mag ik de soep dan?

Dikke pech Meneer T, Dochter is wakker.

Pff nou, ik niet meer...

En Zaagmans ook niet echt.

Tijd om te gaan slapen dus.

Truste.
Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

1 opmerking:

  1. wat lijkt de beker van de soep enorm zo met het koppie van mr T ernaast ;)

    groetjes Jen

    BeantwoordenVerwijderen