donderdag 30 april 2015

29 april 2015

 Goedemorgen.
Ik heb een nogal korte nacht achter de rug.
Snel een sloot koffie.

Yahoo!
Mijn laptop doet het weer en is weer helemaal schoon, fris en vooral vlot.

Ik maak wat gemberthee.

En een ontbijt met gepofte rijst, magnesiumcitraat, water en een mandarijn.

Voor de gein eet ik zo mijn mandarijn.
Blijft leuk.

Samen met mijn mini vriendje.

Tijd voor de tuinbroek, vroeger droeg ik de broek ook heel vaak zo.
U ook?

Maar vandaag toch maar zo.

Ik maak nog wat schoon op de kamer van Dochter.

Blijft pijn doen dit.

Net als ik wil gaan peinzen in een donker hoekje, valt dit door de brievenbus.
Spannend, wat zit erin?
Van wie is het?

OMG!
Kijk nou!
Verjaardagspost voor Meneer T en zelfgehaakte onderzetters voor mij.
Wauw!

Kijk!
Dankjewel lieve Erica, wat ben je toch attent.
Ik bloos ervan.

De kleuren passen ook nog eens perfect bij alle kaarsen, kussentjes en bank.

En de stokjes zijn de lievelings van Meneer T.
Is ook één van de weinige die hij mag vanwege zijn allergie.

Geef het nou maar gewoon, denkt Meneer T.

Hap!

En weg is hij.

Dankjewel lieve Erica en Olav, zegt Meneer T met zijn mond vol.

Ik kijk nog wat tv achter mijn laptop.

Meneer T zou het liefst een oogmasker tegen het licht op zijn ogen hebben.

Zaagmans, wat heb je nu uit de oven gehaald?
Er lag nog pizza voor Dochter in de vriezer, geen zin om te koken. Maar bah bah, wat is dat vies zo'n diepvriespizza.
Dat we dit ooit lekker vonden zeg.

Ik heb het echt vreselijk koud, dus ik ga lekker met mijn laptop onder het dekbed verder rommelen.

Glaasje thee erbij.

Ik kijk nog naar Zembla en dan is het alweer tijd om te gaan slapen.

Truste!
Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

2 opmerkingen: