dinsdag 28 april 2015

27 april 2015

Goedemorgen.
Gefeliciteerd met de Koning!
Hoera Hoera Hoera!

Jarige Koning of niet niet, schone was moet er ook zijn.

Het is net de intocht van Sinterklaas.
Als u de tempratuur buiten voelt kan dat best kloppen.

Ik trek vandaag maar iets geels aan.
Lekker dwars weer.

De rest van de dag typ ik mijn vingers blauw.

En als het dan bijna donker is, ben ik klaar en mag ik van mijzelf nog wat gemiste uitzendingen kijken.
Het was geen leuke dag... Maar de ervaring leert, dat er na zulke moeilijke dagen, vaak heel mooie komen.
En die komen er heus!

Truste!
Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

2 opmerkingen:

  1. Natuurlijk komen die weer. Alles is maar tijdelijk. Gewoon doorroeien! (En ik vind dat je dat heel knap doet!)

    BeantwoordenVerwijderen