donderdag 23 april 2015

21 april 2015

Goedemorgen.

Hoe komt al die troep hier toch iedere keer?

Beter zo.

Even voor Schoonzus D, kijk ze eens bloeien!

Door het te laat uitbetalen van het Zorgkantoor en daarmee een rekening te laat te hebben ingediend, is er iets fout gegaan.
Ik mag de hele administratie van 2014 naar het Zorgkantoor sturen.
En dan ook nog in zo'n kleine enveloppe?
Serieus?
Zo zie je maar, geen kind thuis, maar wel een dagtaak aan een budget waar je geen zorg voor kan kopen.

Tijd voor fysio.

Kan ik wel gebruiken.

Ik ben weer helemaal los en zie dan ook meteen weer wat een fijn weer het vandaag is.

Er is iemand heel erg blij dat ik weer thuis ben.

Ik <3 met chips in de zon zitten.

Meneer T heeft van mij een stokkie gekregen met kip.
Hij weet nooit zo goed wat hij daarmee moet.
Hij heeft eigenlijk het liefst iets wat hij meteen kan inhaleren.

Als ik het nou met één pootje aanraak?

Voorzichtig bijt met mijn voortanden.

Nee lukt niet, te weinig tanden.

Als ik er nou naar blijf kijken?

Blaffen?

Zielig kijken?

Niks helpt.
Of ik er dan een stukje op kan kauwen.

Nee.

Ik zit te genieten van de zon.

Maar niet voor lang.
Ik ga deze kaart op de bus doen.

Voor Linda.

Het lijkt wel lente...Oh ja, dat was ik even vergeten.

Ik maak een broccolisalade.

Die Zaagmans dan op mag eten.

Mijn nieuwe tuinbroek/tuinpak/spijkerpak wordt gebracht.
Ben er blij mee, zeker nu ik ook nog een echte tuin heb ook.

Ook heel handig als je in het bezit bent van een Chihuahua.

Ziet u?
Helemaal kalm.

Ik maak nog twee glazen met muntthee, drink er ééntje van op, plog wat en ga naar bed.

Truste!
Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten