dinsdag 21 april 2015

20 april 2015

Goedemorgen.
Het is weer maandag.
Gelukkig.
We kunnen weer verder gaan regelen vandaag.

Aansluiten in de file.

En weer naar huis,

Ik maak het bed op.

Haal de stofzuiger door het huis.

En lunch met de restjes van gisteren.

Ik heb geen zin meer, ik wil naar buiten, de zon in.
Niet zeuren Wendy, nog even doorzetten.

Dat nog even duurt een stuk langer.
Net toen ik zonnebrand op mijn gezicht wilde smeren om naar buiten te gaan, ging de telefoon.
En de gesprekken die ik de laatste week voer duren lang!

Maar hé, de zon staat gelukkig nog aan.

Iemand is omgevallen.

Zaagmans is weer thuis. Dat betekent dan vaak dat ik ga koken en dus de zon uit ga.

Maar nee, Zaagmans maakt vandaag zijn pasta.
Lekker.

Tijd voor de boodschappen.

Snel die kar vol en weer naar huis.

:)

Ik had bijna het hele snoeprek in mijn karretje liggen toen ik mij besefte dat Dochter niet thuis was.

Gelukkig is er nog iemand die blij als we weer thuis zijn.

De rest van de avond typ ik mijn vingers blauw om het juiste plan op papier te krijgen.
Tenminste... dat hopen we dan maar.

Truste!
Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten