maandag 13 april 2015

12 april 2015

Goedemorgen.
Koffie op bed.

En ook nog broodjes.
Dit moet wel een zondagmorgen zijn.

Maar ho ho, we kunnen niet de hele dag in bed blijven plakken.
Kluskleding aan en aan de slag.

Als je Meneer T heet, mag je altijd in de zon liggen.

Ik ga vandaag met deze deur aan de slag.
Hij gaat mat blauw worden.

Zaagmans hangt ondertussen wat zonwering op.

Tijd voor een monstersapje.

En schilderen.

Eerst laag zit erop, het lijkt hier alleen nog wel erg grijs.

Strijken?
Op zondag?
Ach ja, waarom niet.

Wil deze dame nu echt haar slipper opeten?

Onze dag eindigt heel vervelend.
Ik wil er niet te veel over kwijt op internet, maar er omheen ploggen is eigenlijk onmogelijk.
Dochter heeft besloten niet meer thuis te willen wonen en slaapt vanaf vandaag ook niet meer thuis.

Truste...

Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

22 opmerkingen:

  1. :( ik weet niet precies wat er met je dochter is, maar ik wens jullie een hoop sterkte <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een droevige situatie Wendy. Voor jullie allemaal. Veel sterkte. Meer weet ik even niet te zeggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een naar einde van deze dag....dikke knuffel en sterkte....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oei, dat is een wel heel rottig einde van de dag. Heel veel sterkte en ik hoop dat jullie op de een of ander manier tot een oplossing kunnen komen. x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik lees al tijden mee, maar laat nooit een berichtje achter. Wat vervelend zeg, ik wens jullie veel sterkte en hoop dat er op de een of andere manier een oplossing komt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sterkte Wendy.. Je doet alles voor je dochter. Ik hoop dat het goedkomt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb niet zoveel woorden; wat verdrietig. Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oei Wendy, das een pittig einde van de dag inderdaad. Ik weet niet exact wat er speelt maar heb inmiddels na al die maanden plogs lezen wel gezien dat je een topmoeder bent! Dat er een uiteindelijk een weg is zal je gaan zien. Soms kiezen onze kinderen neit het (makkelijke) pad wat wij in gedachten hebben maar met anticiperen en vooral veel liefde komen we linksom toch ook vaak op een goede plek. Ik vertrouw erop dat dat voor jullie ook zal gelden. Voor nu veel sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ach, veel liefde en sterkte gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel veel sterkte en een dikke knuf van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Veel sterkte, hoop dat ze snel op andere gedachten mag komen. Want jij bent een hele lieve goede moeder! Dikke knuffel, Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat naar, zulk nieuws :( heel veel sterkte en liefs voor jullie, hopelijk komen jullie er samen uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik reageer normaal nooit, maar wil jullie toch veel sterkte wensen!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lieve Wendy, Zaagmans en meneer T,

    Sterkte voor alles wat komen gaat. Het komt goed, op welke manier dan ook.

    Knuffel en liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ach, wat verdrietig. Ook ik lees al maanden mee met je leuke plogs. Nu is de tijd gekomen dat ik jullie toch even een hart onder de riem wil steken!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. lees net als anderen al maanden mee zonder te reageren, wens jullie alle goeds en hoop op een oplossing

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ach wat ontzettend verdrietig nou toch....ik zou je zo graag willen troosten.... heel veel sterkte in deze moeilijke situatie. Heel veel liefs, Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dank voor jullie lieve en ondersteunende reactie's.

    BeantwoordenVerwijderen