zondag 12 april 2015

11 april 2015

Goedemorgen.
De migraine is weg, dus ik kan eindelijk mijn nieuwe Dyanne girlfriend jeans aan.
Ik begin zo...

Maar wil het uiteindelijk zo.
Ben er helemaal blij mee.
Aan de binnenkant van de broek zit een touwtje dat er voor zorgt dat je niet een halve prop broek aan je kont hebt hangen.
Heel handig, want hoe leuk deze type broeken ook zijn, je krijgt er vaak een heel grote bilpartij van.
Bij deze broek dus niet.

Ik verschoon het bed.

We gaan niet heel veel spannende dingen doen dit weekend want Zaagmans heeft waakdienst en het is nogal druk.

We gaan toch even de deur uit.

Naar mijn favoriete bouwmarkt.
Bouwmaat.
Ga maar lekker alleen Zaagmans.

Karwei ga ik wel in.
Wat een leuk bankje!

We halen wat verf voor de deur in de woonkamer.

En gaan snel weer verder.

Paar boodschappen halen.

En dan is het alweer tijd om een maaltijd te bouwen.

Iets met kip enzo.

Kijk de rollen eens verdeeld zijn.

Aan tafel!

Een nogal hysterische wrap.

En weer de deur uit.
We halen zonwering op voor de woonkamer.

Hop hop, weer naar huis.

Want daar is Sweaterman namelijk.

 De rest van de avond prop ik mijzelf vol met witte chocolade.

En ga gelukkig niet misselijk naar bed.

Truste!
Klik hier om te zien wat ik precies één jaar geleden deed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten